Danmarksmester i fiskevand

Fiskeringen / Egedal fiskeklub tilbyder følgene fiskefaciliteter til medlemmerne:

Fiskeringens faciliteter bestilles på: www.fiskeringen.dk.
Du skal bruge din log in-kode.
Eller kontakt Sport Dres: tlf.: 38 88 46 48.
NB! Kun mandag til fredag kl. 10.00-17.00.

En nøgle til Fiskeringens faciliteter koster 110,- og købes hos:

Kasseren : Michael Holme tlf 61605800.

Fiskeringens sommerhus i Mørrum

Huset ligger ca 2 km sydvest for Mørrum by.Der er 10 sovepladser i huset. Huset indeholder køkken, bad,toilet og brændeovn. Der skal indløses fisketegn til Mørrumselven. Huset er omgivet af en masse spændene kystpladser i Pukaviken, hvor der er fri fiskeri, her fanges havørreder, Laks og gedder . Der er ca 18 km til skønne Harasjømåla med mange skovsøer, hvor der er udsat ørreder.

Fiskeringens sommerhus i Largan

Sommerhuset ligger direkte ned til Largan elven, huset indeholder 12 sengepladser over 3 værelser, køkken, bad, brændeovn og jolle u/motor. Fri fiskeret ved huset. Der kan fanges gedder, sandart, ørreder. Der skal indløses fiskekort i øvrige søer og åer. Der kan fanges store laks ved værket, husk fiskekort.

Fiskeringens sommerhus i Sjællands Odde

Huset ligger tæt på Odden Færgehavn. Placeringen gør det muligt at nå alle de gode kystpladser på Sjællands Odde inden for få minutter. Huset er på 60 m2 med 3 soverum, stor stue, køkken og bad. Der er i alt 10 sovepladser. Der er brændeovn i stuen. Endvidere er der udhus til waders, rensebord og fryser til fangsten. Og båd med motor på trailer.

Fiskeringens sommerhuse kan lejes til fiske ture, klub ture og til ferier.  Gode medlemsrabatter til medlemmerne. Sommerhusene bookes på Fiskeringen.dk.

Odden huset

1 båd u/motor

Largan Huset

1 båd u/ motor

Mørrums huset

Ingen båd

Har du gæster med på Fiskeringens både, som ikke er medlem, skal der indløses gæstekort

Generelle regler for gæstekort

Med tilkøb af op til 2 gæstekort pr. tur, kan du tage venner og familie, der ikke er medlemmer af Fiskeringen, med ud at fiske på en af Fiskeringens mange faciliteter.

Køb af gæstekort

Færdsel i eller på Fiskeringens faciliteter kræver enten medlemskab eller gæstekort for alle uanset alder.

Hvis du skal bruge gæstekort oprettes disse sammen med bookingen. Hvis du vil tilføje dem senere, og har brugt klip, skal bookingen slettes og oprettes påny med gæstekortet.

Gæstekort købes i forbindelse med bookningen af den enkelte facilitet ved at skrive “Gæst” i feltet “Søg partner her”. Vælg herefter “Gæstekort”.

Der kan max. købes 2 gæstekort pr. bookning.

Det er en forudsætning for køb af gæstekort, at du selv deltager på turen.

Prisen er kr. 75,- og skal betales med det samme. Da systemet ikke kan håndtere at blande klip og kontantkøb, skal turen altid betales for både medlem og gæst.

Vær opmærksom på, at et gæstekort ikke refunderes, selv om du aflyser turen.

Hvem skal du købe gæstekort til?

Alle der deltager i turen skal enten have medlemskort eller gæstekort, uanset alder.

Du har ansvaret for dine gæster

Som medlem er DU til hver en tid ansvarlig for korrekt brug og håndtering af faciliteterne og DU er forpligtet til at informere dine gæster om Fiskeringens regler.

De enkelte faciliteter har hver deres særlige krav til brug og adfærd. Du skal derfor sætte dig grundigt ind i den pågældende facilitets regler.

Læs derfor nøje om den enkelte facilitet, inden du tager afsted.

Informationerne finder du her på hjemmesiden under “Faciliteter” – “Fiskefaciliter” eller på din bookning, som du finder under “Mine reservationer” på din personlige side, når du er logget ind.

Her kan du ikke købe gæstekort til

Der kan, med enkelte undtagelser, købes gæstekort til de fleste af Fiskeringens faciliteter.

Gæster er dog p.t. ikke tilladt ved vores samarbejdsklubber Fynske Lystfiskere, Ålestrup Lystfiskerforening og Helsingborgs Sportfiske- och Fiskevårdsklubbs vande.Du kan derfor ikke købe gæstekort til følgende faciliteter:

• Odense Å m.fl. (Fynske)
  • Simested Å (Ålestrup)

Odense Å Brobyværk Simestyed Å

Truggevælde Å

Medlemsfordele

Som medlem af Fiskeringen får du flere steder rabat, når du handler hos vores samarbejdspartnere.
Herunder kan du se en liste med de forhandlere og enkeltpersoner, som tilbyder rabat til Fiskeringens medlemmer.

Hvor kan jeg få rabat?

Billedhugger Ole Madsen
Granitskulpturer, fuglebade m.v.
15% rabat på disse fantastiske kunsthåndværk.
Besøg kun efter forudgående aftale.
www.olemadsen  ●  mail@olemadsen.com

Øresundsakvariet
20% rabat på adgangskort til dig og din familie mod forevisning af dit FR-medlemskort.

Strandpromenaden 5, 3000 Helsingør.

Tlf.: 35 32 19 70.

Fiskegrej.dk

Netbutik (skriv dit Fiskeringsnummer og 10% i notefeltet).

Sport Dres – fiskegrej og outdoor

10% rabat mod diskret forevisning af dit FR-medlemskort (gælder ikke på nedsatte varer og elektronik).

Frederikssundsvej 50, 2400 København NV. Tlf.: 38 88 46 48  ●