Egedal fiskeklub fiskespots

Som medlem af Egedal fiskeklub, kan man komme i kontakt med mange ligesindede fiskere. Nogle har fisket i mange år og andre er helt nye. Vi bestræber os på, at hjælpe hinanden med at få nogle gode oplevelser. Dette gøres især på de fælles ture, der er skrevet i vores turprogram. Det kommer også via mund til øre metode, i vores lokale på Græstedgård, til klubaften.

Egedal fiskeklub fiskespots

Her på denne side har vi prøvet at samle nogle af de gode gamle spots, som ofte holder fisk indenfor de forskellige former for fiskeri. Der vil blive opdateret på siden i forhold til nye spots, men også gamle spots der er gået kolde. Sidder man med et godt spot i baghånden, som man synes at andre også skal have glæde af, sendes dette med en beskrivelse (gerne med et billede, kort mm.) til klubben e-mail som er:

Egedal.fiskeklub@gmail.com. Derefter vil det blive tilføjet til spots listen.

Det er fuldstændigt frivilligt om man har lyst til at dele og hvad man har lyst til at dele.

Meld dig ind i klubben